Edzésterv, lustaság

A héten még nem voltam, terveim szerint ma, pénteken megyek először. Ki kellett vennem néhány nap szabit, lemerített a vizsgaidőszak. 14 vizsgám volt, bőven elég. De szerencsére sikerült átvészelni az egészet, most már nem lehet több mentségem a lustulásra. RSS-en követem néhány rendszeresen mozgó blogger eredményeit, ösztönző látni, hogy ha nekik megy, nekem is menni fog.

Találtam egy jónak tűnő edzéstervet. Bár egy női fitnessoldalon van, kicsit módosítva nekem is jó lesz. Mivel az elsődleges cél a súlycsökkentés, inkább a sok mozgás és a cardio-edzés a lényeg, nem pedig a súlyzózás. Itt találtam az eredeti terv linkjét. Ez egy 2 hónapos edzésterv, 3 napos ciklusokkal.

Tehát az első nap programja:

1, Kerékpár, 15 perc, olyan fokozaton, amit végig bírok azonos tempóban. 80-10 Hz. Jó lenne elérni a nagyobb terhelést, de tekintettel kell lenne egy korábbi térdficam következményeire. A bal térdemben az egyik szalag laza; mivel elég régen mozogtam rendszeresen, fokozatosan kell növelnem a terhelést, amíg újra megerősödik az egész.
2, Törzsdöntés, táncos bemelegítő gyakorlatok
3, Kar bemelegítése, szokásos gyakorlatok
4, Térd és boka alapos bemelegítése, nyújtással, átmozgatással

1. Combközelítés géppel Eredetileg 18x15 kg, talán menni fog többel
2. Combtávolítás géppel A terv szerint ez is 18x15 kg
3. Farizom-erősítés 18x15 kg, kifáradásig
  1. gyakorlat ismétlése  
  2. gyakorlat ismétlése  
  3. gyakorlat ismétlése  
  1.  
  2.  
  3.  
4. Oldalemelés mindekét karral, kisterpeszben. A női terv szerint 2 kg-os kézisúlyzó. Pesten ezt 10-es súlyzóval szoktam, meglátjuk. 12x2 kg
5. Felsőcsigás géppel lehúzás háthoz, avagy Lat pulldown 14x15 kg a terv szerint, mennie kellene 30 kg-val is
6. Hiperhajlítás, tarkóra tett kézzel, egyenes háttal 10 ismétlés. Ha könnyen megy, mellkashoz szorított súllyal
  4.  
  5.  
  6.  
  4.  
  5.  
  6.  
7. Haspadon fél-felülés. Kezdetben 20
8. Lábemelés 10, majd egyre több
9. Lábfeltolás, amolyan fél-híd 10, majd ahogy jön
  7.  
  8.  
  9.  
  7.  
  8.  
  9.  
10. Levezetésképpen elliptikus 10 perc, 4-es fokozat

Hatra megyünk a kutyaiskolába, utána irány a konditerem!

0 megjegyzés: