1. hét, 4. nap

Mivel leginkább angol nyelven találtam hitelesnek tűnő szakirodalmat, egyelőre jobbára angolul állítom össze az edzéstervet. Néhány gyakorlatnak nem találtam értelmes magyar megfelelőt, de majd megkérdezem az egyik edzőt, hátha tudnak segíteni.

Tehát a gyakorlatok nevei angol-magyar mixben, ismétlés, terhelés, vélemény. Megpróbálom táblázatként, ha túl nagy, legközelebb mást találok ki.

Triceps pushdown 3x15 30 kg Elég volt
French biceps curl 4x10 10 kg 5x10-ig kéne eljutni
Fekvenyomás 4x10 50 kg 36 ismétlés sikerült, fejlődni kell
Flat dumbbell J fly 3x10 2x6 kg Az első után váltottam 8-ra, könnyű
Cable upright row 4x10 30 kg Fárasztó
Pelvic tilt 2x10   Ehhez nem volt kedvem, inkább 4 perc has
Superman 2x20 2s Nehéz, de majd emelem
Lat pulldown 3x15 30 kg  
Underhand lat pulldown 12, 10, 8 30 kg Könnyű
Húzódzkodás 3x5 -70 kg Fárasztó, ehhez nehéz vagyok
Elliptikus tréner 10 perc   Bírnék többet, de unalmas

Az első héten négy alkalommal voltam, majd két nap szünet. Ma lett volna kedvem, de inkább pihenek. Jövő héten megpróbálok ötször menni. A mai Forma 1-es műsorban a pilóták edzéseiről volt szó, Boudrais mondta, hogy 3 nap edzés után 1 nap szünet, ez megy folyamatosan. Talán nekem is jobb lenne, ha nem a hetekhez igazodnék, nehéz ciklusba illeszteni a 7 napot.

0 megjegyzés: